Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Tadeusza Kościuszki w Ryczowie

Projekt oGrajMatmę - cz.2

Utworzono dnia 22.02.2024

80. Projekt oGrajMatmę - cz.2

Utworzono dnia 22.02.2024, 09:58

Projekt "oGRAJmatmę" - cz. 2

        W piątek 02.02.2024 r. uczniowie klasy 5b podjęli kolejne wyzwanie z projektu oGRAJmatmę. Sadzili grządki w ogródku wygenerowanym w programie Minecraft w oparciu o wcześniej przygotowane zadanie, które w świecie Minecrafta ćwiczy wskazywanie części całości wyrażonej za pomocą ułamka zwykłego, dziesiętnego oraz procentu.

         Kolejne wyzwanie to motyLOVE.  Wprowadziło ono uczniów do świata symetrii. Uczestnicy projektu mieli za zadanie zbudować motyle symetryczne względem wyznaczonej osi symetrii.

         Wyzwania realizowane były w nowej pracowni, wyposażonej w laptopy oraz monitor interaktywny uzyskany dzięki udziału szkoły w konkursie Mobilna Pracownia Kompetencji Cyfrowych.

Godło Polski

ZOBACZ


Zegar

Kalendarium

Rok wcześniej Miesiąc wcześniej
Maj 2024
Miesiąc później Rok później
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Imieniny

Ważne strony

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 360

W poprzednim tygodniu: 745

W tym miesiącu: 78

W poprzednim miesiącu: 3293

Wszystkich: 179695