Projekt oGrajMatmę - cz.2
80. Projekt oGrajMatmę - cz.2
Projekt "oGRAJmatmę" - cz. 2
W piątek 02.02.2024 r. uczniowie klasy 5b podjęli kolejne wyzwanie z projektu oGRAJmatmę. Sadzili grządki w ogródku wygenerowanym w programie Minecraft w oparciu o wcześniej przygotowane zadanie, które w świecie Minecrafta ćwiczy wskazywanie części całości wyrażonej za pomocą ułamka zwykłego, dziesiętnego oraz procentu.
Kolejne wyzwanie to motyLOVE. Wprowadziło ono uczniów do świata symetrii. Uczestnicy projektu mieli za zadanie zbudować motyle symetryczne względem wyznaczonej osi symetrii.
Wyzwania realizowane były w nowej pracowni, wyposażonej w laptopy oraz monitor interaktywny uzyskany dzięki udziału szkoły w konkursie Mobilna Pracownia Kompetencji Cyfrowych.